Mopedopplæring

Mopedkurs avdeling Vøyenenga sesongen 2023 vil ikke bli gjennomført på grunn av mangel på kapasitet.

Under finner du et priseksempel på mopedopplæring som vi vet av erfaring passer de fleste.

Man må ha gjennomført trafikalt grunnkurs før mopedopplæringen kan starte.

Obligatorisk teorikveld 3 timer, inntil 16 elever: 800 kr
Kjøregård 3 timer, inntil 6 elever: 900 kr
Trinn 2 trinnvuderingstime, kun 1 elev: 750 kr
Trinn 3 oppfølging med teori, 3 timer: 1.400 kr
Sikkerhetskurs trafikk 4 timer, inntil 3 elever: 1.700 kr
Trinn 3 trinnvurderingstime, kun 1 elev: 750 kr
Trinn 4 sikkerhetskurs på vei 4 timer, inntil 3 elever: 1.700 kr
                                                                                                                                                                                                       SUM  8.000 kr

Ekstra kjøretime: 700 kr

Gebyrer til vegvesenet  trykk her

Du må fylle inn kontaktinformasjon til din foresatt i kommentarfeltet på påmeldingen.

Påmelding

Opplæringen på moped er mer induviduell tilpasset fra 2017. Dvs. at opplæringen ikke gjennomføres som et kurs lenger, men at man blir vurdert på de ulike trinnene. Trinn 2 er kjøreteknisk på mopeden (bremse, svinge, behandle blinklys osv). Trinn 3 er trafikal kompetanse ( vikeplikt, fart, plassering osv). Trinn 4 er avsluttende opplæring (selvstendig kjøring)

Lag hjemmeside for din bedrift med AFFY